W imieniu Zarządu TALPS i TSSPS zapraszam wszystkich kierowników drużyn, Zarząd TALPS i Kolegium Sędziowskie, na pierwsze przed sezonem zebranie Komitetu Organizacyjnego TALPS.
Zebranie odbędzie się 25 lipca (środa) o godzinie 17-00 w Domu Dziecka w Tarnobrzegu, ul. św. Barbary 1. W programie zebrania głównym punktem będzie przedstawienie propozycji systemu rozgrywek na sezon 2012/2013.
Omówione zostaną też sprawy bieżące związane z działaniem TALPS w kolejnym sezonie. Ze względu na ważność podejmowanych decyzji prosimy kierowników/przedstawicieli drużyn o liczną obecność na zebraniu. To od Nas zależy jak będzie wyglądał TALPS w przyszłym sezonie.
Zarząd TALPS
Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w kolejnej edycji (XVIII) rozgrywek Tarnobrzeskiej Amatorskiej Ligi Piłki Siatkowej.
- Do udziału w rozgrywkach mogą się zgłaszać drużyny z miasta Tarnobrzega (zawodnicy mogą być z innych miejscowości).
- Drużyny nie mogą w swoim składzie posiadać zawodników grających w profesjonalnych rozgrywkach organizowanych przez Związki Piłki Siatkowej (zapis nie dotyczy wszystkich zawodniczek i zawodników w wieku młodzik i kadet).
- Drużyny mogą być mieszane (kobiety i mężczyźni).
Szczególne zaproszenie kierujemy do tych drużyn, które nie uczestniczyły jeszcze w naszej lidze.
Zgłoszenia należy kierować na adres e'mail etalps@gmail.com.
W zgłoszeniu należy podać nazwę drużyny, imię i nazwisko kierownika oraz telefon kontaktowy. Dalsze czynności związane ze zgłoszeniem drużyn odbywają się w późniejszym terminie.
Zgłoszenia do udziału w rozgrywkach należy dokonać do 16 września 2012. Pierwsza kolejka rozgrywek planowana jest na początek października. `
Z siatkarskim pozdrowieniem - Zarząd TALPS